23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Kappahl öppnar pop up-butik för Newbie på NK

Ska sälja bröllopskollektion.

Kappahls barnklädessatsning gästar NK Göteborg med bröllopskollektion Newbie Dreamy Wedding. Popup-butiken håller öppet mellan 25 mars och maj månad ut.
– Newbie kan bli hur stort som helst. Det ser vi inte minst genom det stora engagemanget på sociala medier och alla de förfrågningar vi får varje vecka, från hela världen, om att få sälja Newbie,
säger Desire Westerberg, vice president business unit kids hos KappAhl.

Kollektionen som ska säljas på NK är en begränsad kollektion med klänningar för både barn och vuxna samt tillhörande accessoarer.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web04