23948sdkhjf

Rekordår för Soft Goat: ”Rätt produkt då många sitter hemma”

Tillväxten ökade med 29 procent i fjol och resultatet ökade med över 6 miljoner kronor.
På tisdag den 23 mars 2021 är det tio år sedan kashmirmärket Soft Goat lanserades med en egen sajt. Då som nu ligger fokus på att sälja kashmirplagg direkt till konsument.

Därtill kan varumärket lägga sitt mest framgångsrika år sedan starten bakom sig.Under coronaåret 2020 ökade modeföretagets tillväxt med 29 procent och omsättningen uppgick till ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062