23948sdkhjf

UR HABITS ARKIV Kristina Lukes: ”Snabbt mode och e-handel behöver utmanas”

Habit återpublicerar intervjun med Kristina Lukes från i fjol med anledning av att bolaget den 13 juni har meddelat hennes avgång.
Kristina Lukes är en outsider i modekretsar. Med över tjugo år i livsmedelsindustrin – med chefsroller inom marknadsföring, affärsutveckling och innovationer hos Paulig, Santa Maria, Orkla, Abba Seafood och Unilever – sticker hon ut bland gängse mode-vd:ar.

När hon tillträdde i fjol hade pandemin precis satt branschen i rejäl gungning. Kristina Lu...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Hon blir ny vd för 100-åringen: ”Ska förnya kollektionerna”
Nytt flaggskepp till Oslo: ”Äntligen till huvudstaden”
Icebugs solenergiprogram: ”I outdoorbranschen samarbetar man”
Global Change Awards – fler vinnare ska snabba på transformationen
MQ om vårens utveckling: ”Köper in mindre, säljer mer och öppnar nya butiker”
Träskor hett dammode i kändistäta NYC
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.284