23948sdkhjf

Så ska Morris Stockholm få fart på tillväxten

Med norska Holta Invest i ryggen ska Morris Stockholm dubbla omsättningen till 2024. Efter att damlinjen lades ned ligger fokus uteslutande på mannen. Planen är att stärka den egna distributionen, både digitalt och fysisk.
Sommaren 2018 förvärvade Holta Invest en majoritetspost i J.M Alsén Design AB, med varumärket Morris Stockholm, av grundarna Jan och Eva Alsén. I augusti i fjol klev Nina Olufsen på som tillförordnad vd. Uppköpet är en del i investmentbolagets satsning att bygga en portfölj av starka varumärken i dotterbolaget Orangery Design, där Nina Olufsen ocks...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Affärslösning
Få ett skräddarsytt erbjudande till din arbetsplats
Läs mer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.125