23948sdkhjf

Så ska Morris Stockholm få fart på tillväxten

Med norska Holta Invest i ryggen ska Morris Stockholm dubbla omsättningen till 2024. Efter att damlinjen lades ned ligger fokus uteslutande på mannen. Planen är att stärka den egna distributionen, både digitalt och fysisk.
Sommaren 2018 förvärvade Holta Invest en majoritetspost i J.M Alsén Design AB, med varumärket Morris Stockholm, av grundarna Jan och Eva Alsén. I augusti i fjol klev Nina Olufsen på som tillförordnad vd. Uppköpet är en del i investmentbolagets satsning att bygga en portfölj av starka varumärken i dotterbolaget Orangery Design, där Nina Olufsen ocks...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.156