23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Stayhard kampanjar med artist bakom monsterhit

Stayhard kampanjar inför storhelgerna och inspirerar i coronatid tid till digital fest i sällskap med artisten A7S, Alexander Tidebrink, och monsterhiten Breaking me.

Låten är en av världens tio mest streamade i år och har till dag dato spelats 550 miljoner gånger på Spotify och har använts i 627 miljoner Tiktok:s.

– Att vi fick möjligheten att göra den här kampanjen tillsammans med Alexander Tidebrink, A7S, var extremt roligt och världshitten ”Breaking me” tycker vi passar helt perfekt in i temat i år då många nog känt att pandemin gjort exakt det med oss. Nu vänder vi det till något hoppfullt och visar att i år kan vi faktiskt festa med våra vänner digitalt på ett säkert sätt om vi bara tänker till, säger Marcus Gröning, varumärkesansvarig, Stayhard.

Paraplynamnet på kampanjen, som går live i veckan med Youtube som huvudkanal, är "I party like..." och innehåller fyra koncept som alla bygger på en klädstil som matchar olika vis att festa i coronatid och lanseras i en musikvideo med A7S och den nu välkända låten. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|