23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Outletkoncept adderar skönhet

Satsningen är digital.

Afound lägger till skönhet och ska från i slutet av november sälja produkter inom smink, doft, hårprodukter och hudvård i webbutiken. Satsningen är digital och den nya kategorin ska inte tillhandahållas i konceptets fysiska butiker.

Vid lansering spänner sortimentet av bland annat produkter från H&M-gruppens egna samt externa varumärken som Isadora, Babyliss, Beautyblender, Real Techniques och Revitalash.

– Vi är väldigt glada att utöka vårt sortiment med skönhet och att kunna erbjuda våra kunder

möjligheten att hitta sina favoritprodukter till rabatterade priser 365 dagar om året. Att addera

skönhet till våra befintliga kategorier mode och livsstil ger oss möjligheten att bredda

relationen till våra kunder och att se till att vi uppfyller deras behov, säger Joanna Hummel,

vd, Afound, i en kommentar.



BREAKING
{{ article.headline }}
0.122