1. ICIW
+179 %Träningsvarumärket ICIW fick en flygande start på sociala medier och i den egna e-handeln vid lanseringen 2014. På grund av en tvist med Under Armour backade bolaget 2018 för att komma tillbaka med full kraft 2019. Grundaren heter Gustaf Ollas. Värt att lägga på minnet.
Omsätting: 60 miljoner kronor.
EBITDA-marginal: 8 %.
Distribution...
Modebranschens 10 i topp: Här är varumärkena som växer snabbast
Två träningsmärken ligger i topp när Habit listar modebranschens mest snabbväxande varumärken.
Kollage: Habit

Varumärkena som växer med hög takt.
Kollage: Habit
Kollage: Habit
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer