23948sdkhjf

Philip Höglund har hittat formen

2019 var genombrottsåret för sneakervarumärket Philip Hog. Med Don Donna-grundaren, skodesignern och pappa Claes Höglund vid sin sida har Philip Höglund hittat rätt i både form och strategi.
I maj 2014 släpps ett nytt sneakervarumärke, Philip Hog. Bakom lanseringen står den då 21-årige Philip Höglund. Att det blev just skor, kanske inte är så konstigt. Han är son till branschprofilen Claes Höglund som 1968 startade Don Donna; sko- och accessoarvarumärket som han sedan sålde till Wedins (i dag Venue Retail Group) 2005 för 34 miljoner ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Affärslösning
Få ett skräddarsytt erbjudande till din arbetsplats
Läs mer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.109