23948sdkhjf

Philip Höglund har hittat formen

2019 var genombrottsåret för sneakervarumärket Philip Hog. Med Don Donna-grundaren, skodesignern och pappa Claes Höglund vid sin sida har Philip Höglund hittat rätt i både form och strategi.
Rättelse införd 21 december 2022

I maj 2014 släpps ett nytt sneakervarumärke, Philip Hog. Bakom lanseringen står den då 21-årige Philip Höglund. Att det blev just skor, kanske inte är så konstigt. Han är son till branschprofilen Claes Höglund som drev Don Donna, sko- och accessoarvarumärket som han sedan sålde till Wedins (i dag Venue Retail Group...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.08