För ett år sedan kläcktes idén om ett samarbete och en gemensam ”turné”. Det var under mässan i Köpenhamn.
– Vi stod i våra montrar och upptäckte att vi hade märken som kompletterade varandra väl. Vi tipsade kunderna om varandras varumärken och insåg snabbt storheten i det; att enkelt kunna underlätta för våra kunder, att erbjuda en extra service, ...
Agenternas turné blev framgångsresa
INFÖRSÄLJNING: Tre agenter från Göteborgsområdet bestämde sig för att göra gemensam sak: att ge sig ut på turné för att träffa inköparna. Habit träffade trion på första anhalten i Stockholm.
2
Bilder
Att samarbeta och dra ut på turné gynnar inte bara affärerna och kunderna. ”Vi har jäkligt roligt tillsammans”, skrattar Kirsi Tarkki från Deeds agency (till vänster), tillsammans med Jonas Andreen, WNB agency och Mia Jelf, som driver Amazing agency. Trion samlar 15 varumärken under samma tak. Foto Kajsa Åström
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer