23948sdkhjf

Så blev Carin Westers varumärke Åhléns bästsäljare

Carin Westers självbetitlade varumärke är Åhléns största dragplåster inom mode. Nu väntar global lansering. Habit har träffat grundaren som ansvarar för varuhuskedjans fyra egna etiketter.
Om det finns en samlad bild av epitetet ”det svenska modeundret”, som envist hängt kvar under hela 2000-talet, är varumärket Carin Wester, CW, kanske själva essensen av den; stilrent och kvalitetsdrivet mode, alltid med en spännande tvist. Själv benämner hon looken ”boyish, oversized och typiskt Stockholmsorienterad”. Stilen lever fortfarande kvar ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11