23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Nya digitala marknader för H&M-gruppens koncept

Under maj lanseras Cos, Weekday, & Other Stories och Arket digitalt på ytterligare nio  marknader i Europa.

I veckan blir det premiär för koncepten digitalt i Estland, Lettland, Litauen, Luxemburg och Kroatien och den 20 maj sker lansering i Grekland, Rumänien, Bulgarien och Cypern.

Det meddelar H&M-gruppen i ett pressmeddelande.

Den nya e-handelsutrullningen är en del i modekoncernens digitalisering, uppger    Anna Attemark, Head of New Business, där koncepten ingår, hos H&M-gruppen.

Enligt Nyhetsbyrån Direkt  hade Cos e-handel på 23 marknader, Weekday på 19, Monki på 20, &Other Stories e-handel på 22 marknader och Arket på 19 vid utgången av februari i år.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109