23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Reima väljer ny byrå

Barnklädesmärket har valt ny pr-byrå i Sverige och Danmark.

Finska barnklädesmärket Reima, grundat 1944, är ny kund hos Polhem.

Byrån blir pr- och mediapartner på den svenska och danska marknaden för funktionsklädmärket.

Uppdraget innefattar optimering och generera varumärkessynlighet för Reima i form av strategisk mediabearbetning, produktplacering

och digital kommunikation.

- På Reima sätter vi barns rörelseglädje och välmående i fokus när vi utvecklar våra kollektioner. Detta

vill vi fokusera på i vårt budskap under 2020, säger Päivi Koskela, global marknadschef för Reima i en kommentar.



Varumärkets produkter säljs i dag  på över 70 marknader världen över och bolaget omsatte 140 miljoner euro i fjol.



BREAKING
{{ article.headline }}
0.08