23948sdkhjf

Stand Studio breddas

I takt med att bolaget växer utökas kollektionen till ett fullskaligt sortiment.

Väskor adderades hösten 2019. Samtidigt lanserades herr efter påtryckningar från internationella kunder. Hösten är fokus och för våren görs endast exklusiva herrsläpp i samarbete med utvalda butiker, däribland Storm i Köpenhamn och Browns i London. För hösten 2020 har turen kommit till skor.

– Jag är alltid försiktig med nya produktgrupper. Men i höst är det premiär för skor. Vi gjorde visningsskor och kände att de här är för bra för att inte sälja. Skor kompletterar looken. Nu testar vi och börjar med att sälja via nyckelkunder, säger Nellie Kamras, grundare och kreativ chef, till Habit.

Läs en längre intervju med Nellie Kamras i nästa nummer av Habit. Utgivning 9 mars. Prenumerera här!

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Revolutionrace vd styr mot två miljarder
CPH Fashion Week: P.L.N. visade sin svärta
CPH Fashion Week: Danska Stamm – den skandinaviska globetrottern
Svensk Handel om de rekordhöga lönekraven
Revolutionrace gör all time high
Grundaren av nylanserat herrmärke: ”Vi ska växa med retail”
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.141