23948sdkhjf

Så ska retailkomet bli e-com-raket

John Henric skördar fysiska framgångar och bygger ut butiken i Sturegallerian. Samtidigt är bolaget på allvar redo att växla upp digitalt.
Med 65 000 kronor på fickan startade ekonomistudenterna och vännerna i Lund, John Ekström och Nicklas Nordbergh, varumärket John Henric. Då, för tio år sedan, låg fokus på återförsäljarledet. Med sidenslips och manschettknappar paketerade i lyxiga askar klädda i siden, startade införsäljningen. Enligt John Ekström ”tokkopierades” boxen, som senare ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Grundaren av nylanserat herrmärke: ”Vi ska växa med retail”
Gucci med ny kreativ chef
H&M hyvlar i 60 butiker
Tvärvänder om butiker i Femman
MQ Marqets Ingvar Larsson om superåret: ”Vi har hittat vår position”
Sivletto-ägarna om konkursen: ”Det känns tråkigt, vi har slitit hårt”
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.125