23948sdkhjf

Lust att organisera bakom e-handlarens tillväxt

Nischad sajt för packningsattiraljer satsar på tillväxt med ny sajt och fler produkter.

E-handelsföretaget Organista, som lanserades i mars i fjol satsar på tillväxt genom ny sajt, nya unisexanpassade produkter för att bredda sortimentet samt automatiserat lager för snabbare leveranser.

Idén med märket, grundat av influeraren Linn Herbertsson är att skapa stilrena packningsprodukter för organisering i resväskor. Med sajten vill grundaren också  erbjuda en inspiration till alla som gillar ordning och reda. 

— Organista är mer än bara en webbshop, vi vill erbjuda besökarna något extra. Därför har vi lagt mycket krut på skapa en plattform som kontinuerligt uppdateras med artiklar och gratis nedladdningsbart innehåll som underlättar för de som vill skapa en mer organiserad livsstil, säger Linn Herbertsson i en kommentar.

Märket har byggt upp närvaron och försäljningen också med hjälp av sociala medier och influerare.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.125