23948sdkhjf

Björn Borg samarbetar med Hollywoodskådis – vill få fler att träna

Blir ansikte för både sport- och underkläder.

Björn Borg inleder nästa år med att låta Joel Kinnaman blir ansikte utåt i kampanjer för märkets under- och sportkläder i egna och köpta kanaler.

Samarbetet beskrivs som  långsiktigt och globalt och ska inspirera till att få fler att träna.

– Vi tror starkt på Joels förmåga att inspirera både kvinnor och män till att börja träna och därmed må bättre. Tillsammans med vår egen och Joels övertygelse om att träning gör människor till bättre versioner av sig själva har vi hittat en naturlig och perfekt match. Vi är otroligt glada och stolta över att få involvera honom i vårt arbete, kultur och gemensamma mål, säger Henrik Bunge, vd på Björn Borg som häromdagen fick ta emot pris för Årets Kunddrivna Ledarskap under Habit Modegalan.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078