23948sdkhjf

Gemensam pop up-butik för Adoore och Nelly

Modemärket lanserar närvaro hos e-handlaren med pop up-butik.

Influencern och modeentreprenören Petra Tungårdens varumärke Adoore, grundat hösten 2017, lanseras digitalt hos Nelly den 3 december och inför lanseringen öppnas en gemensam pop-up butik i Mood Gallerian i centrala Stockholm.

Den tillfälliga butiken ska hålla öppet under två helger i rad, med start torsdagen den 29:e november.

- Som digital aktör märker vi en efterfrågan från kund att få uppleva vårt utbud fysiskt. I samband med att vi lanserar partykollektionen från Adoore på Nelly.com tar vi därför tillfället i akt att inför jul- och nyårssäsongen öppna en ”party pop-up” där kunden får uppleva ett urval av våra glammigaste plagg och accessoarer, säger Tuss Odin Ekman, head of brand Nelly.

I butiken finns även plagg, skor, smycken och accessoarer från e-handlarens egna varumärke NLY by Nelly.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094