23948sdkhjf

Gemensam pop up-butik för Adoore och Nelly

Modemärket lanserar närvaro hos e-handlaren med pop up-butik.

Influencern och modeentreprenören Petra Tungårdens varumärke Adoore, grundat hösten 2017, lanseras digitalt hos Nelly den 3 december och inför lanseringen öppnas en gemensam pop-up butik i Mood Gallerian i centrala Stockholm.

Den tillfälliga butiken ska hålla öppet under två helger i rad, med start torsdagen den 29:e november.

- Som digital aktör märker vi en efterfrågan från kund att få uppleva vårt utbud fysiskt. I samband med att vi lanserar partykollektionen från Adoore på Nelly.com tar vi därför tillfället i akt att inför jul- och nyårssäsongen öppna en ”party pop-up” där kunden får uppleva ett urval av våra glammigaste plagg och accessoarer, säger Tuss Odin Ekman, head of brand Nelly.

I butiken finns även plagg, skor, smycken och accessoarer från e-handlarens egna varumärke NLY by Nelly.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Ny denimavdelning till Åhléns: ”Stockholms tjusigaste”
Dagmar visar kollektion i Paris – ”Distributionen blir mer internationell”
Modekedjan stänger ytterligare butik
Nyemissionen lyckades: "Vi har fortfarande en bit kvar"
Newhouse återvinner – tygrester blir nya kollektioner
Svensk-spanskt herrskomärke öppnar första fysiska butiken
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078