23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Gemensam pop up-butik för Adoore och Nelly

Modemärket lanserar närvaro hos e-handlaren med pop up-butik.

Influencern och modeentreprenören Petra Tungårdens varumärke Adoore, grundat hösten 2017, lanseras digitalt hos Nelly den 3 december och inför lanseringen öppnas en gemensam pop-up butik i Mood Gallerian i centrala Stockholm.

Den tillfälliga butiken ska hålla öppet under två helger i rad, med start torsdagen den 29:e november.

- Som digital aktör märker vi en efterfrågan från kund att få uppleva vårt utbud fysiskt. I samband med att vi lanserar partykollektionen från Adoore på Nelly.com tar vi därför tillfället i akt att inför jul- och nyårssäsongen öppna en ”party pop-up” där kunden får uppleva ett urval av våra glammigaste plagg och accessoarer, säger Tuss Odin Ekman, head of brand Nelly.

I butiken finns även plagg, skor, smycken och accessoarer från e-handlarens egna varumärke NLY by Nelly.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|