23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ska hjälpa Indiska nå nya kunder digitalt

Mode- och inredningskedjan har inlett samarbete med Dot sure.

Indiska har inlett samarbete med byrån Dot sure och fokus ligger på att bredda mode- och inredningskedjans dialog i sociala medier med både varumärkesbyggande kommunikation samt konveteringsdrivande annonser.

- Det ska bli väldigt spännande att få vara en del av Indiskas digitala satsning. De, precis som många andra inom retail och mode genomgår en omställning från stor andel fysisk handel till digital försäljning. Där kommer vi bli en viktig partner för att hjälpa dem nå ut till sina kunder, säger Emma Lythell, vd Dot sure i en kommentar.

Under hösten har byrån, som nishat sig mot modebranschen, även dragit igång sammarbeten med bland annat Hope, Saddler, Flash och Dea Axelsson.

I kundportföljen finns även uppdrag för bland andra Mathem.se, Zlatan Ibrahimović Parfums, By Malina och influencerns Therese Lindgrens sminkmärke Indy Beauty.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web02