23948sdkhjf

Gina Tricot fortsätter barnmodesatsningen

Tredje kollektionen lanseras med hjälp av Youtube-profil med son.

I veckan lanserar Gina Tricot en tredje brankollektionen, Gina Tricot Mini, efter premiären i mars i år. I kampanjen syns Youtube-profilen, bloggaren och influencern Margaux Dietz tillsammans med sonen Arnold. 

Den nya kollektionen bygger på samma koncept som tidigare med "mamma och barn"-matchning och i kollektionen, som är unisex, ingår bland annat denim, sweatshirts, t-shirts och barntajts i djurmönster. 

 – Vi är otroligt glada över samarbetet med Margaux, vi känner att hon verkligen speglar vår kund. Margaux är folkkär, vi är folkkära. Vi älskar hennes smittsamma glädje och energi, hon är både genuin och naturlig. Alla barnplagg i kollektionen är unisex så det känns extra kul att få visa upp plaggen med hennes son Arnold i kampanjen, säger Karin Westas, hos Gina Tricot.

Modekedjan fortsätter även samarbetet med World Childhood Foundation dit en del av intäkterna från specialkollektionen går.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078