23948sdkhjf

Hon kampanjar för Gina Tricot

| Av Pernilla Hansson | Tipsa redaktionen

Influencer och entreprenör i modekedjans sommarkampanj.

Tv-kändisen, entreprenören och influencern Bianca Ingrosso är tillsammans med vännerna Lovisa Worge och Josefine Caarle kampanjansikten för Gina Tricots sommarkampanj.

– Det har varit extra roligt att jobba tillsammans med Bianca Ingrosso och se värdet av influencer marketing. Våra följare och kunder har själva röstat på vem de helst ser att vi samarbetar med och vi har lyssnat. Vår målsättning är att vara superrelevanta för kunden, och att alltid förbättra upplevelsen. Därför har vi jobbat med extremt korta ledtider med endast en veckas mellanrum från kampanjproduktion till lansering både i butik och online. Vi är stora fans av Bianca, hennes sprudlande personlighet och transparens mot sina följare. Och därför älskar vi kampanjen som andas härlig semesterglädje och äkta vänskap, säger Anna Appelqvist, New Business Director på Gina Tricot.

Försäljningsstart av plaggen i kampanjen i veckan.

Kampanjen är fotograferad i Portofino och syns på sajten och i butikerna.

Håll dig uppdaterad med Habit
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.

Kommentarer (0)
Startsidan just nu

Butiksnytt
Outletbutik för Morris

Anine Bing i designsamarbete

Tar fram t-shirt till hudvårdsföretag baserad på restlager.

E-handelspris till Twist & Tango

Jobb & Karriär
Ny ordförande i Svensk Form

Sportkedjans vd lämnar – efter två månader

Går efter intern granskning av uppmärksammade Facebookinlägg.

1

Sålde 10 000 jackor på ett halvår – så gör Norrsken

Lanserade jackvarumärket i september i fjol.

Nyhetsbrev

Jobb & Karriär
Vd-skifte hos Inditex

Den spanska modekoncernen väntas byta vd i sommar.

Arkiv

Klarna öppnar pop up-butik

Svensk Handel: ”Dyra paketleveranser en alarmerande konkurrensnackdel”

Giambattista Valli för H&M

Modekedjan gör två släpp av årets designsamarbete.

1

Skobolag lanserar ny e-handel

Nilson Group väljer Afound

Öppnar upp för nya marknadsplatser och försäljningskanaler.

Så ser nya Henri Lloyd ut

Blickar framåt med ny logga och sajt.

Nordiska Etikettbolaget i nya händer

Indiska släpper barnmodekollektion

Plockar in plagg till yngre barn.

DK Company säljer två märken – efter en vecka i koncernens ägo

House of Dagmar uppmanar till ökad transparens

Modeföretaget lanserar ny etikett och märkning; Good Choice.

Svensk kliver in i ny roll hos amerikansk modejätte

UO hoppar på prenumerationståget

Öresund ökar i MQ

Athleisure à la puddingproducent

Butiksnytt
Butik för Sophie by Sophie

176 miljoner till MQ

Bada i CDLP

Byter Bruket mot Tuna Park

Scorett prisas för helhetsupplevelse

Om plast i haven och framtidens designutmaningar

Här stänger Åhléns också

Wood Wood öppnar i London

Jobb & Karriär
Från Nelly till Lyko

Ny yta för reseffekter

Jobb & Karriär
Han går till Day Et

Odd Molly väljer Norrköping

Utmärkelse till Kavat

Ny tillfällig butik för CQP

Får ansvar för Jacket Required och Moda

Se alla Företagens egna nyheter

Acne Studios kamp för miljön med miljövänliga förpackningar

Total emballagelösning till VÆRSGO

Interpay visar världens modernaste allt-i-ett terminaler på Retail Experience Live 2019, Kistamässan

Stormberg gör besparingar på emballage genom nytt samarbete

Hållbar design till Björn Borg

Emballagedesign för e-handel är effektiv branding

Påsen som driver trafik till ARK Bokhandels webbsida

Branding: Så väljer du rätt presentinslagning

Scanlux Packaging blev totalleverantör av emballage till Crosseyes

3 inslagningstrender till vår och sommar 2019

HOPE får miljövänliga och exklusiva påsar från Scanlux Packaging

Nu lanserar vi vår bärbara betal/kassaterminal PAX E600 med intergrerad 8 tum androidskärm.

Inventera enkelt med din mobil

Möbelsammet

Äntligen lanseras den första betalterminalen med integrerad Androidenhet av Interpay.

Julie josephine chooses BeX as ERP and Retail system

BeX WMS

Utbildning i Textil Materiallära 27/11 i Göteborg

Nytt brand på nordiska marknaden

Sänd till en kollega

0.144