23948sdkhjf

Streetmodeaktör öppnar tillfällig yta

Öppnar yta på Åhléns city.

Svenska streetmodemärket Diemonde, grundat av brand manager Angelo da Silveira och designer Kevin Mukuri 2015, öppnar pop up-yta på markplan hos Åhléns city i Stockholm som ska hålla öppet fram till 22 maj.

På ytan ska förutom mode för innevarande säsong visas och säljas även panelsamtal arrangeras och artister liveuppträda.

– Jag tycker det är jätteviktigt att en så stor spelare som Åhléns City är villiga att tänja på sina egna gränser, och låter oss inspirera och skapa en upplevelse som går bortom den ordinarie kundupplevelsen, säger Angelo da Silveira, brand manager.

Ytan på Åhléns City är designad av arkitekturfirman Specific Generic, tidigare Bozarth Fornell, grundad av Andreas Bozarth-Fornell.

Artikeln är en del av vårt tema om Butiksnytt.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.098