23948sdkhjf

Köpcentrumjätte ökar satsning på pop up-ytor och varumärkesevent

Rekryterar duo för att växa inom varumärkesupplevelser och kommersiella samarbeten.

Ulrika Frisk-Forsman och Glenn Jaako har rekryterats till köpcentrumjätten Unibail–Rodamco-Westfield avdelning för commercial partnerships. 

Ulrica Frisk-Forsman ska i rollen som senior manager och ansvarig för avdelningen tillsammans med Glenn Jaako i rollen som sales manager arbeta för att utveckla satsningen på kommersiella samarbeten och temporära pop up-butiker i samtliga de fastighetsägarens nordiska centrum; Mall of Scandinavia, Täby Centrum, Nacka Forum och Solna Centrum i Sverige samt Fisketorvet i Danmark.

I ett pressmeddelande framgår att fastighetsjätten nu lägger allt större vikt vid varumärkesevent och tillfälliga ytor.

Ulrica Frisk-Forsman har ett förflutet från Bonnier, TV4, TUI, American Express och Spendrups. och kommer närmast från rollen som säljansvarig för event och partnerskap hos Birka Cruises. Hon ska ingå i fastighetsjättens operativa nordiska ledningsgrupp.

Glenn Jaako har arbetat hos bland andra Metro, Jernhusen och Orbitz Worldwide.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078