23948sdkhjf

New Black blir deras plus en

| Av Pernilla Hansson | Tipsa redaktionen

Modemärke inleder samarbete med mobilvarumärket OnePlus.

Modemärket New Black och mobilföretaget OnePlus, med svenske medgrundaren Carl Pei, inleder marknadsföringssamarbete som ska pågå under hela innevarande år och bland annat innefatta aktiviteter och eventet.

Därtill plockar New Black in mobilföretagets produkter i butiken på Södermalm i Stockholm samt i webbutiken.

- OnePlus är ett av få varumärken som matchar oss i mentalitet vad gäller community, vänskap och kultur. För oss båda är det inte den färdiga produkten som är slutmålet. Det är hela processen och relationen som utgör grunden. OnePlus lever efter Never Settle där viljan att ständigt förbättra och förnya sig aldrig upphör, något vi på New Black ställer oss helt bakom, säger Andreas Ramos Undén, vd och medgrundare av New Black i en kommentar.

Mer om: New Black | OnePlus
Håll dig uppdaterad med Habit
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.

Kommentarer (0)
Startsidan just nu

Förlusttyngt MQ byter namn till Marqet

Samtliga 119 butiker ska göras om nästa år. Här kan du kika in i nya butiken.

MQ blir Marqet: "Vi är medvetna om att vi har en resa att göra"

Habit fick en pratstund med vd Ingvar Larsson i nyinredda butiken för Marqet på Drottninggatan i Stockholm.

Vänder till vinst och öppnar nytt

Den starka tillväxten fortsätter för herrvarumärket A Day's March i år. Expansion hägrar under första halvåret 2020.

Två Stadium-öppningar samma dag i samma stad

Plus

Vinstrevansch för knappt hälften av skoleverantörerna

MODEBRANSCHENS BOKSLUT, DEL 5/7: 2018 var ett tillväxtår för skoleverantörerna, men marginalerna för hälften av företagen minskade.

Fem finalister från Sverige i Designers’ Nest

Nyhetsbrev

Boozt skriver ned prognos

Arkiv

Modejätten ska sälja begagnade lucialinnen

KRÖNIKA: Vi måste sätta stopp för ”fulinsamling” av begagnade kläder

Etikettlösningar – fortsatt viktig del av varumärkesarbetet

Med passion för hållbarhet ska Nilörngruppen fortsätta erövra världen

Marimekko och Uniqlo i nytt samarbete

Otillåtna halter av sexvärt krom och bly i lädervaror

Nu fälls Jollyroom: "Sviker konsumenterna"

Fast Retailing i robotprojekt för lagerautomatisering

Plus

Modeårets stora tillväxtvinnare

MODEBRANSCHENS BOKSLUT, DEL 4/7: Majoriteten av e-handelsbolagen i Habits kartläggning ökade tillväxten tvåsiffrigt. Här är listan.

Jobb & Karriär
Ny vd för Tiger of Sweden

Rekryteras från Hugo Boss.

Butiksnytt
Herrmode på hotell

Nu har Lidholm’s Clothier öppnat i Göteborg.

Andra kapitlet för Blk Dnm

Nu relanserar Johan Lindeberg varumärket med webbutik.

Minussiffror i modehandeln i oktober

Nu separeras RNB

Jobb & Karriär
Med Etons butiker i fokus

Ska leda utvecklingen av skjortföretagets fysiska butiker. Rekryteras från Kicks.

Butiksnytt
J Lindeberg nyöppnar på Illum

Jobb & Karriär
Finanschef blir vd

Aéryne i konkurs

Jobb & Karriär
Ska sköta Balmuirs pr-arbete

Gaps vd avgår

Utmärkelse till Carcel

Butiksnytt
Dubblerad yta för Peak Performance

Stafano Pilati till Pitti Uomo

Starkt kvartal för New Wave

Amerikansk skjortkedja till Europa

Na-kd börjar klimatkompensera

Modereturer fram och tillbaka över Östersjön

Hugo Boss lovar bot och bättring

Gallerian skapar ny mötesplats och nytt retailkoncept

När Na-kd:s kunder har ett finger med i spelet

Butiksnytt
Happy socks på välkänd shoppingadress

Se alla Företagens egna nyheter

Stylisten berättar

Bärkassar som skapar merförsäljning – 3 tips för din bärkassedesign

Presentinslagning: 3 goda råd huvudkontoret bör överväga

Presentpapper till julen 2019 – den hållbara julen

3 tips på miljövänligt emballage utan merkostnader

Miljövänligt emballage – känn dina certifieringar

Gung PIM uppskattas av kunder i alla branscher

Textilutbildningar och seminarer i världsklass!

Hållbar förpackningslösning till Eplehuset

Miljö och kvalitet i fokus hos Filippa K

Acne Studios kamp för miljön med miljövänliga förpackningar

Total emballagelösning till VÆRSGO

Interpay visar världens modernaste allt-i-ett terminaler på Retail Experience Live 2019, Kistamässan

Stormberg gör besparingar på emballage genom nytt samarbete

Hållbar design till Björn Borg

Emballagedesign för e-handel är effektiv branding

Påsen som driver trafik till ARK Bokhandels webbsida

Branding: Så väljer du rätt presentinslagning

Scanlux Packaging blev totalleverantör av emballage till Crosseyes

3 inslagningstrender till vår och sommar 2019

HOPE får miljövänliga och exklusiva påsar från Scanlux Packaging

Nu lanserar vi vår bärbara betal/kassaterminal PAX E600 med intergrerad 8 t...

Inventera enkelt med din mobil

Möbelsammet

Äntligen lanseras den första betalterminalen med integrerad Androidenhet av...

Sänd till en kollega

0.151