23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

"Vi kommer se början på en e-handelsdöd"

TRENDER 2019: Det spår Lars-Åke Tollemark, vd för Unibal Rodamco Westfield i Norden.

Var och hur handlar konsumenten helst kläder 2019?

– Vi ökar trafiken i alla våra centrum så jag tror det fortsätter 2019. Kunderna handlar på de bästa e-handelsajterna och i de bästa centrumen.

Hur utvecklas konsumtionskulturen och gemene mans vilja att spendera pengar på kläder?

– Den långa trenden är att människor alltmer väljer mat och upplevelser, men den flyttar sig än så länge långsamt. Mode och kläder måste bli mer kul igen, starkare trender och lite galet. Modebutikerna måste definitivt bli attraktivare för att få mer av kundens plånbok.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079