23948sdkhjf

Gina Tricot i sportsamarbete

Släpper kollektion tillsammans med träningsmärke.

Under 2019 inleder Gina Tricot ett samarbete med det svenska träningsmärket aim'n för att lansera en särskild träningskollektion. Kollektionen som går under namnet "aim’n <3 Gina Tricot" riktar sig mot kvinnor i alla storlekar och åldrar och kommer finnas tillgänglig online och i utvalda butiker hos Gina Tricot samt hos aim’n.

– Vi vill fortsätta överraska våra kunder och västsvenska träningsmärket aim’n känns som en perfect match för vår målgrupp. Sunda ideal, härlig girlpower och trendstarkt sortiment. 100 procent för tjejer av tjejer, säger Anna Appelqvist, Brand Director på Gina Tricot i ett pressmeddelande.

Aim'n startades 2013 i Halmstad av Tekla Acs och Helen Van.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så många tjänster försvinner när Odd Molly ska spara
Velour-grundaren drar igång jeansprojekt för nyanlända
Beckmans-studenter tolkar Nobelpriserna
Lager 157 går mot strömmen – ska expandera i Danmark
Modetalanger får egen utställning
Modebutik stänger efter ett år
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.095