23948sdkhjf

Digital retail för Lexington Company

Så ska mode- och inredningsföretaget underlätta shoppingen och ge nya upplevelser med 3D.

Lexington Company ska ge kunderna en ny shoppingupplevelse genom att lyfta in ny teknik som en 3D-tjänst. Det handlar om en ny onlinelösning som ger kunderna möjlighet att shoppa i en 360 graders virtual reality-miljö där produkterna är taggade med pris och med länk till webbutiken.

- Det här är ytterligare ett kliv framåt för vår digitalisering vilket går helt i linje med vår framtidsvision. Shoppingbeteendet har förändrats ganska markant under de senaste åren, och här gäller det att ligga i framkant för att konstant erbjuda kunderna nya lösningar som både inspirerar och underlättar, säger Kristina Lindhe, vd och grundare för Lexington Company i en kommentar.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Drar igång jeansprojekt för nyanlända
Modebutik stänger efter ett år
Nyinviger med funkiskoncept på NK
Arket lanserar secondhandtjänst i Göteborg
Rizzos vd lämnar – avblåser samarbete med Sajaco
Lindomeföretag anklagar Mango för designstöld
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.078