23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Digital retail för Lexington Company

Så ska mode- och inredningsföretaget underlätta shoppingen och ge nya upplevelser med 3D.

Lexington Company ska ge kunderna en ny shoppingupplevelse genom att lyfta in ny teknik som en 3D-tjänst. Det handlar om en ny onlinelösning som ger kunderna möjlighet att shoppa i en 360 graders virtual reality-miljö där produkterna är taggade med pris och med länk till webbutiken.

- Det här är ytterligare ett kliv framåt för vår digitalisering vilket går helt i linje med vår framtidsvision. Shoppingbeteendet har förändrats ganska markant under de senaste åren, och här gäller det att ligga i framkant för att konstant erbjuda kunderna nya lösningar som både inspirerar och underlättar, säger Kristina Lindhe, vd och grundare för Lexington Company i en kommentar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.236