23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

"Stick ut för att lyckas"

Therese Zetterberg är nominerad i Habit Modegalans kategori Årets Kreativa Kundupplevelse. Det personliga står i fokus när hon möter konsumenten.

Du startade ditt självbetitlade varumärke 2007. Berätta om utvecklingen.
– I dag består varumärket av tre delar; en handgjord linje, brud och Ready to wear. För fem år sedan skapade jag även smyckesvarumärket Lily and Rose.

Vad betyder utmärkelsen i Habit Modegalan?
– Det är ett av de roligaste priserna jag kan tänka mig att få. Jag älskar retail. Jag älskar att stå i de egna butikerna. När vi öppnade i Göteborg för sex år sedan gjorde jag ofta det. I Stockholm öppnade vi för tio månader sedan. Nu hinner jag tyvärr aldrig stå i butik längre.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.168|instance-web01