23948sdkhjf

Mikrovaruhus i Mölndal

Gallerian satsar på samlingsyta för mode, accessoarer, skor, smycken, heminredning, konst, hantverk i pop up-form.

I nya Mölndal galleria, som öppnar i veckan, lanseras 11 oktober en yta för livsstilsprodukter inom ett brett spektrum som döpts till FOMO, vilket är en förkortning av ”fear of missing out”. Ambitionen är att presentera nya produkter under hela kalenderåret.

 – FOMO vill berika shoppingupplevelsen på ett sätt som känns innovativt. Det blir ett spännande komplement till vårt utbud. Det urbana läget och den moderna designen gör Mölndal Galleria till en lämplig miljö för varumärken som vill öka varumärkeskännedom och skapa märkeslojalitet, säger Magnus Bergman, projektutvecklingschef på fastighetsägaren Citycon.

Till företag tillhandahålls en komplett lösning med både handelsyta och betalningstjänster och ytan har och konceptet har tagits fram av Brandspots.

Butiken är en pop up-butik som ska hålla öppet under tolv månader. Den 11 oktoberblir officiella invigningen av den nya butiken men redan 27 september, samma dag som gallerian invigs, kan kunderna få en smygtitt på den nya butiken. 


Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.412