23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Skådespelare i kedjans höstkampanj

De syns hos Kappahl i höst.

Lena Olin och Bahar Pars är kampanjansikten och ambassadörer för Kappahl i höst. För Lena Olin är kampanjen för modekedjan det första kommersiella samarbetet.

- Vi är väldigt stolta över att få presentera Lena och Bahar som ambassadörer för KappAhl. I kampanjen vill vi tillsammans med dessa inspirerande kvinnor anta utmaningen med att hitta balans i vardagen, hela vägen in i garderoben, säger Glenda Marevind, head of brand och marketing på modekedjan.

Duon kampanjar för kedjan under vinjetten "my everyday essentials” och ambitionen är att visa upp kedjans bas- och nyckelplagg för hösten.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web04