Två år efter starten ser e-handlaren NA-KD stora tillväxtmöjligheter hos återförsäljare.
– Det ska bli en signifikativ del av omsättningen. Det finns stora volymer att hämta där, säger Magnus Hjörne, medgrundare och ansvarig för att wholesaleförsäljningen ska ta fart.
Målet är högt ställt. I år ska det egna klädvarumärket NA-KD säljas hos tusen b...
NA-KD i stor butiksoffensiv
Tillväxtraketen på nätet gör offlinesatsning som ska dra upp omsättningen.
”Mitt jobb är att få wholesale att växa snabbt. Vi vill bygga en global distribution och i framtiden är det möjligt att vi även öppnar butiker”, säger Magnus Hjörne, NA-KD. Foto: NA-KD
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer