23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Polarn O. Pyret lyfte på nätet

Så mycket ökade e-handeln, enligt senaste rapporten.

Polarn O. Pyrets omställning har fått en positiv effekt. När man i dagarna släppte sin kvartalsrapport kunde man stolt visa upp en e-handel som ökat med 53 procent i Sverige, jämfört med samma period förra året.

Vi har gjort en omfattande förändringsresa under de senaste åren och nu ser vi resultatet i form av ökat förtroende hos våra kunder med en stark försäljningsutveckling som följd. Vår fantastiska utveckling för e-com och att vi dessutom fick branschens erkännande i Retail Awards genom vinsten i kategorin Årets Lojalitetsprogram är ytterligare kvitton på att vi har valt rätt väg framåt” säger vd Nanna Hedlund.

Omtaget inleddes 2016, med fokus på ökad modegrad i en mer samtida kontext och på digitalisering.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web04