23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Varumärkena som ska boosta Boozt

E-handlaren plockar in två amerikanska skönhetsmärken med selektiv distribution i sortimentet.

Amerikanska Kiehl’s och Urban Decay lanseras på nätet och i de fysiska butikerna. I veckan öppnar även Boozt fysisk butik för skönhet, Beauty for Boozt, i Köpenhamn.

- Skönhetskategorin är viktig för Boozt.com då mode och skönhetsprodukter fungerar väl tillsammans. Vi ser att våra kunder kompletterar sin look med tillhörande skönhetsprodukter, säger Hermann Haraldsson, vd för Boozt i en kommentar.

Butiken om 500 kvadratmeter är inredd i  art-deco-stil med inredning i sammet, mässing och glas. Sedan tidigare har Boozt butik för skönhet i Roskilde.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.127|