23948sdkhjf

Från glasögonbranschen till Gina Tricot

Modekedjan har ny marknadsdirektör.

Liza Manestam har rekryterats till posten som marknadsdirektör hos Gina Tricot.

Hon kommer närmast från den amerikanska glasögonkoncernen Marchon och tjänsten som senior marknadschef i Norden med ansvar för lansering av glasögon under varumärken som Calvin Klein, Chloé, Nike och Karl Lagerfeld.

Hon tillträder i juni och ska vara baserad i Borås.

– Gina Tricot är ett unikt företag som befinner sig i en spännande förändringsresa mot den nya tidens handel. Jag ser fram emot att, tillsammans med mina nya kollegor, få fortsätta göra en inspirerande och innovativ kommunikation med kundupplevelsen i fokus, säger Liza Manestam i en kommentar.

Artikeln är en del av vårt tema om Jobb & Karriär.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så många tjänster försvinner när Odd Molly ska spara
Velour-grundaren drar igång jeansprojekt för nyanlända
Beckmans-studenter tolkar Nobelpriserna
Lager 157 går mot strömmen – ska expandera i Danmark
Modetalanger får egen utställning
Modebutik stänger efter ett år
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.078