23948sdkhjf

Ska representera talanger för kommersiella samarbeten

Pr- och kommunikationsbyrå öppnar talangavdelning med bland andra välkända modeansikten och sociala medier-profiler.

Patriksson Communication öppnar ny talangavdelning och ska representera profiler som är välkända inte minst i modesammanhang i sociala medier som stylisten Sophia Roe, stylisten och moderedaktören Darja Barannik, skribenten och stylisten Tine Andrea Lauvli, programledaren Janka Polliani, stylisten och tidigare moderedaktören Hege Aurelie Badendyck samt skådespelerskan Hedda Stiernstedt. Avdelningen ska representera talanger över olika segment gällande mode, konst, design, film och musik.

Avdelningen ska fokusera på att bygga, positionera samt representera profilerna i kommersiell mening, initiera samarbeten med lokala och internationella varumärken och vara en strategisk partner för kommunikation, synlighet och profilering.

- Med tanke på dagens medielandskap och kommunikationsbranschens ständiga förändring så var det ett naturligt steg att öppna en separat avdelning som ägnar sig åt att representera både online och offline-talang. Vi kommer att dra nytta av vår omfattande kommunikationserfarenhet, vår kreativitet och vårt internationella nätverk för att förena talanger med varumärken både lokalt och globalt, säger Hanna Renlund Westerberg, vd på Patriksson Communication.

Avdelningen ska växa med fler talanger under året.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11