23948sdkhjf

Hon kampanjar för Indiska

Mode- och inredningskedjan låter artist vara ansikte för vår- och sommarkollektionen.

Artisten Linnea Henriksson kampanjar för Indiska i sommar. Hon är albumaktuell och står tillsammans med Gyllene Tider också bakom den svenska officiella låten till sommarens VM i fotboll. Hon ska även medverka i kommande upplaga av tv-programmet Så mycket bättre.

- Att klä mig i färg och mönster är mitt snabbaste trix för att bli på bra humör. Jag har vuxit upp med Indiska och i min hemstad Halmstad var det Indiska-butiken som stack ut. Där gick jag in för att drömma mig bort; Ta in dofterna, känna på tygerna och väga halsbanden i mina händer. Det känns därför jättekul och väldigt naturligt att göra detta samarbete, säger Linnea Henriksson i en kommentar.

Med valet av Linne Henriksson fortsätter mode- och inredningskedjan på inslagen väg och använder kreativa yrkesverksamma personer istället för modeller.

- Med Linneas musikaliska bakgrund tar vi det kreativa temat vidare inom ytterligare ett område. Vi är oerhört stolta och glada över samarbetet med Linnea. Kollektionen är färgstark, feminin och inspirerande och det är precis så vi upplever Linnea, säger Sofie Saberski, marknadschef Indiska.


Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109