23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Så ska glasögonkedjan locka yngre

Synsam öppnar butik för nytt varumärke - Ai.

Synsam lanserar nya konceptet Ai med att öppna butik i Mood i Stockholm.

Med konceptet vill kedjan rikta sig mot en yngre målgrupp och ska erbjuda ett färre antal bågar än i en traditionell Synsambutik. I sortimentet finns tio olika glasögonmodeller i lika många färger och därtill tio olika solglasögonlinser.

Med konceptet erbjuds glasögon på abonnemangsform för en fast månadskostnad.

-Ai är ett perfekt komplement till Synsams nuvarande kunderbjudande. Hela konceptet Ai är lättillgängligt på kundens villkor – vilket innebär en stark och integrerad närvaro digitalt såväl som i fysisk butik. Vi tror också att Mood Stockholm är helt rätt plats för det fysiska mötet. Precis när och hur de önskar, säger Håkan Lundstedt, vd och koncernchef på Synsam Group.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web01