23948sdkhjf

Åhléns City bygger ut skönhetsavdelningen – Välkomnar Hannah och Amanda

Varuhuset utökar skönhetsavdelningen på varuhuset i Stockholm och plockar in ett 50-tal nya varumärken.

Den nya utökade ytan på T-planet omfattar 500 kvadratmeter och nu plockas ytterligare ett femtiotal varumärken som blir nya för varuhuset inom kroppsvård, inre skönhet, make up, hår och ansiktsvård.

Nya varumärken är bland andra Urban Decay, Pixi, RMS Beauty, Bomb Cosmetics, Swiss Clinic, Morris & Luca, Mor, Kora och Rodial.

Förutom nya produkter ska kunderna erbjudas fler hudvårdsterapeuter, frisörer, makeupartister, nagelteknologer, ögonbryns-experter och farmaceuter. På avdelningen öppnar även Hannah och Amandas Beauty Bar.

– Åhléns Citys skönhetsavdelning är Nordens största och vi har skapat en destination för skönhet med en köpupplevelse som inte går att få någon annanstans. Vi ser ett stadigt ökande intresse för skönhet och efterfrågan på råd och behandlingar och därför är jag extra stolt över att vi nu utökar både produkt- och tjänsteutbudet för att möta det stora intresse för skönhet som finns, säger Cathrine Wigzell, affärsområdeschef för Skönhet på Åhléns i en kommentar.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078