23948sdkhjf

Triangeln med ny centrumchef

| Av Pernilla Hansson | Tipsa redaktionen

Gallerian på Södra Förstadsgatan i Malmö ska ledas av ny chef.

Robert Felczak har utsetts till ny centrumchef för Triangeln i Malmö.

Han kommer närmast frrån köpcentrumjätten Steen & Strøm där han ansvarat för 18 köpcentrum i Norge, Sverige och Danmark om totalt 650 000 kvadratmeter

Han tillträder 3 april. Triangeln omfattar totalt 33 000 kvadratmeter butiksyta och i gallerian finns hyresgäster fördelade över två plan inom mode, skönhet, hemelektronik, leksaker och inredning.


- Vi har jobbat ytterst målmedvetet för att göra gågatan till vad den är idag. Nu höjer vi ribban även för Triangeln och målet är att göra den till Malmös smartaste  shoppingdestination för besökarna. Det arbetet kommer att ledas av Robert. Han har stor kunskap om och gedigen erfarenhet av att utveckla köpcentrum både i Sverige och internationellt. Hans person och kompetens är ett utmärkt tillskott till vår handelsaffär, säger Anna Stenkil, chef region Öresund hos fastighetsägaren Vasakronan i en kommentar.

Mer om: Malmö | Triangeln
Håll dig uppdaterad med Habit
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.

Kommentarer (0)
Startsidan just nu

Jobb & Karriär
Från Åhléns till MQ

Hon är ny försäljningschef för MQ och kommer närmast från tung post hos varuhuskedjan.

Jobb & Karriär
"Jag är en bra parhäst till entreprenörer"

Hon går från reklambyråvärlden till en nyinrättad post hos modeföretaget.

Asos vinstvarnar

Peking för Acne Studios

Så vill Scorett uppmana till hållbar konsumtion

Handlarna tappar tron till jul

Nyhetsbrev

Jobb & Karriär
Trio till Eivy

De är nya hos sportmodeföretaget och kommer in med kompetens från bland andra Sportamore, Skincity och Wakakuu.

Arkiv

Butiksnytt
Här öppnar XXL

H&M nära förväntningarna

Modekoncernens försäljning steg med 6 procent under fjärde kvartalet.

Ny designutbildning i Åre

Jobb & Karriär
Hon har bytt roll hos sportmodeföretaget

Kedjan som är mästare på inspiration

En temporär blomavdelning, selektiva designsamarbeten eller popup-gästspel av små nischmärken. Resultatet blir en modedestination som kunderna älskar och konkurrenterna avundas.

Handeln förväntas stå emot lågkonjunkturen

Balenciaga à la Provrummet

Gina Tricot expanderar till Kina - ökar digitalt fokus

Lanseras nu i Kina med hjälp av webbutik, sociala medier och pop up-butik.

Vill skapa skoklassiker

Jobb & Karriär
Finansdirektör blir tillförordnad vd

I väntan på att Elisabeth Peregi tillträder som ny vd för Kappahl kliver han in som tillförordnad.

Här är årets modejulklapp

Efter fokus på överkroppen med fuskpäls, poncho och lättviktsdunjackan flyttar Svensk Handel Stil sig nedåt.

Our Legacys väg mot toppen

Cristopher Nying har satt svenskt herrmode på världskartan. Habit har besökt Our Legacy på Östermalm i Stockholm för en exklusiv inblick i designarbetet.

Schnayderman's hjälpande hand

Stockholmsbaserat modemärke väcker liv i klassisk kampanj och skänker pengar till organisation.

Från RMPR till Presskontakterna

Modemässa med hållbart i fokus

Pris till kreativ chef

Han är Årets Designer när tidningen Café får välja.

Ritar skor och kläder åt H&M

Modekedjan i svenskt sko- och klädsamarbete. Kollektionen innehåller även plagg och skor till barn.

Hon ska guida till rätt klapp

Julklappar för 23 miljarder

Plockar in ny kompetens

Jobb & Karriär
Hon byter byrå

Denimmässa till Milano

15 butiker till Hede Fashion Outlet

Nya i Gallerian

Noa Noas vd lämnar

Kraftig ökning av konkurser

Outdoormärke får ny ägare

Hon vann H&M Design Award

Åhléns drar igång nytt affärsområde

Se alla Företagens egna nyheter

Sänd till en kollega

0.216