23948sdkhjf

Så ska Kappahl få helhetsperspektiv i kundmötet

Kappahl centraliserar kundtjänsten för samtliga försäljningskanaler och marknader. Ska på sikt erbjuda personal shopping.

Kappahl har satsat på ny kundtjänst som ska kommunicera med kunderna via telefon, direktchatt på hemsidan, e-post, facebook, messenger och Instagram på för kedjan samtliga marknader och inom fler ämnen som trender. Därtill ska personal shopping på sikt erbjudas.
– Vi satsar på medarbetare som har ett helhetsperspektiv på kundmötet och de tjänster vi kan erbjuda. De kan inspirera och guida kunden genom vårt sortiment och trender, samt inom allt från lagerstatus och reklamationsregler till bonuspoäng och olika leveransmöjligheter, säger Kristin Bohman, chef för modekedjans Customer Experience Support.

Kundtjänsten finns på lokala språk i Sverige, Norge, Finland och Polen.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.076