23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

"Häftigt att platsa in bland modemärkena"

Sportbranschens uppstickarmärke Aim’n närmar sig modebranschen genom att ställa ut på mässan Revolver i Köpenhamn.

I november i fjol vann Aim’n utmärkelsen Årets Nykomling på Habit Modegalan. I pris fick varumärket en eget mässmonter på modemässan Revolver i Köpenhamn.

- Det känns kul att få visa upp sig bland alla stora modevarumärken. Folk är förvånade att det finns så fashionabla träningskläder. Responsen har varit väldigt positiv, säger Tekla Acs, designer och medgrundare till Aim’n, i varumärkets monter.

Hon berättar vidare att flera renodlade modebutiker har visat intresse att köpa Aim’n.
- Det är häftigt att se att vi platsar in bland modemärkena.

Vad har utmärkelsen Årets Nykomling betytt?
- Det är superstort. Vi skryter ofta om det. Det är en stor ära och ett bevis på att vi gjort något bra. Och så har vi möjligheten att vara här på mässan.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.105|