23948sdkhjf

Twilfit ritar om butik

Underklädeskedjan har öppnat nyrenoverad butik i Gallerian i Stockholm.

När konceptet togs fram utgick Twilfit från idén om att många kvinnor drömmer om en lyxig walk-in-closet. Resultatet blev ett koncept som uppges hylla den kvinnliga formen och skapa en intim, modern och inspirerande shoppingmiljö.

Med hjälp av digitala skärmar knyter Twilfit också ihop den fysiska butiken med den digitala. Konceptet är framtaget av Anna Gråbergs Berglind, head of visual sales and concept development på Twilfit, tillsammans med retailbyrån Workshop samt inredningsleverantören Hestra

Twilfits nya flaggskeppsbutik bjuder inte bara besökaren på en ny butiksupplevelse, utan även ett utökat sortiment med varumärken som DKNY, Wacoal, Calvin Klein, Chantelle och Triumph. Bland de svenska varumärkena märks Odd Molly och Understatement Underwear, Swedish Stockings och intimhudvårdssmärket DeoDoc.

Nu är butiken äntligen färdig och den kommer garanterat att bjuda besökaren på en helt ny shoppingupplevelse. Den varma interiören, de generösa provrummen tillsammans med vår förstklassiga service ger de bästa förutsättningarna för en inspirerande shopping, säger Kajsa Claesson, vd, Twilfit i en kommentar.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.109