23948sdkhjf

Modedrama

Nelly fortsätter med serieformatet på sajten.

E-handlaren lanserar en andra säsong av dramaserien Filter som visats på e-modehandlarens sajt.

Enligt ett pressmeddelande har utfallet av satsningen, som tagits fram av Perfect day media, fallit väl ut och haft närmare 700 000 visningar på två månader. Modehandlaren menar att sserien även bidragit till en ökad varumärkeskännedom.

Vi är glada och stolta över första säsongen av Filter och det genomslag som serien har fått. Idéen med serien har hela tiden varit att inte bara inspirera vår målgrupp med styling, som kanske är det självklara för oss som klädaktör, utan att inspirera i stort genom ämnen som de är intresserade av. Vi har genom formatet Filter och den breda kanalmixenlyckats skapa engagemang hos vår målgrupp vilket känns fantastiskt, säger Jan Wallsin, ansvarig för Nelly.com.

Huvudkaraktären Nelly finns på Instagram under namnet @nellyamundsen.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078