23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Långsiktigt för Björn Borg

Sportmodeföretaget lanserar ny baskollektion för herr. Kampanjansikten är Tjuvjakt.

Senare i höst lanserar Björn Borg klädkollektionen Centre som är en ny streetwearinspirerad baskollektion med plaggklassiker som huvtröjor, sweatshirts, t-shirts, pikétröjor och träningsbyxor i organisk bomull. Färgskalan är nedtonad och plaggen är tänkta att designmässigt hålla över tid. Kollektionen är en del av modeföretagets sportklädessatsning.

Kollektionen ska säljas via egna butiker, fysiska återförsäljare samt online.

Kampanjbilderna är tagna i samband med inspelning i bandets studio Roxy Recordings vid Fridhemsplan i Stockholm.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094