23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

VRG utvidgar Don Donna

Sko- och accessoarkoncernen lanserar första egna reseserien.

Venue Retail Group lanserar reseserie under varumärket Don Donna. Kollektionen ska säljas via Accents butiker i Sverige och Morris i Norge.Lansering sker i september och serien blir den första med egna reseeffekter för koncernen.

– Vi reser allt mer och resandet skapar nya behov och köpmönster. Resväskan harutvecklats från att vara en produkt med funktion i fokus till att idag representerahela konsumentens individuella image. Vi ser därför denna kollektion som en naturligutveckling i Venue Retail Groups fortsätta expansion, säger Kicki Olivensjö, design- och inköpschef hos VRG.

Don Donna Travel består av väskor och accessoarer som kabinväska, weekendbag, shopper, laptopfodral, plånbok och bagagetag i svart och två grafiska mönster i toner av lila/rosa och beige/svart.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|