23948sdkhjf

”Åtta sekunder sedan är du borta”

”Kunderna har förändrats. Det är dem vi måste anpassa oss efter.” Det säger Jarno Vanhatapio – affärsmannen vars mål är att ta e-handeln NA-KD till en miljard i omsättning. För att lyckas är fokus att ha superkoll på konsumenten.
Det tog ett och ett halvt år för NA-KD att nå drygt 160 marknader och en omsättning på över 200 miljoner kronor. Varje månad säljs produkter till 100 länder från sajten.

Men exakt vad det var för bolag som Jarno Vanhatapio skulle bygga efter Nelly.com var inte glasklart. Hans ursprungliga idé var att starta ett infrastrukturbolag; att låta hungrig...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.11