23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Cavaliere satsar digitalt

Klassiskt herrmodevarumärke lanserar ny grafisk profil och lägger ökat fokus på webbförsäljning.

Cavaliere har tilllsammans med reklambyrån R3 under våren uppdaterat företagets grafiska profil och i augusti lanserar herrmodeföretaget en ny webbplattform med fokus på B2B-försäljning.

Under fyra decennier har vi förfinat produktionstekniken och utvecklat vår service. Nu tar vi nästa steg i utvecklingen, med högt satta mål i ett väldigt expansivt skede. Då är det naturligt för oss att fortsätta stärka vår digitala närvaro, säger Fredrik Appelqvist,  försäljnings- och marknadschef i en kommentar.

Den nya uppdaterade profilen visar företaget upp under herrmodemässan Pitti Uomo som pågår i Florens 13 till 16 juni.

Cavaliere grundades i Borås 1973 och har försäljning i 19 länder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.115