Interaktivt Twilfit

| Av Pernilla Hansson | Tipsa redaktionen

Underklädeskedjan lanserar e-handelslösning i fysiska butiker.

Underklädeskedjan plockar in interaktiva skärmar i butk i ett led i att väva ihop fysisk och digital handel. Tanken är att kunna erbjuda ett större sortiment på mindre yta.

– Jag ser flera bra möjligheter med att ha Touchtechs e-handelslösning i våra butiker. Förutom att den bidrar till vår försäljning, stärker vi butiksupplevelsen genom att erbjuda våra kunder att shoppa online från alla våra varumärken och kollektioner även i butik. En viktig aspekt i vår omni-kanalsatsning är att alltid erbjuda bästa service för köpupplevelsen och möta kundens förväntningar, oavsett om den handlar i våra butiker eller i vår webbshop, säger Fabiola Wikström, e-handelschef på Twilfit i en kommentar.

Sedan tidigare arbetar Göteborgsbaserade Touchtech med bland andra Eton och MQ. Twilfit har 56 butiker.

Mer om: Twilfit


Håll dig uppdaterad med Habit
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.


Skriv din kommentar
Startsidan just nu

Rejäl tillväxt för Boozt

Nära dubblerad försäljningsökning för e-handlaren som redovisar negativt men förbättrat resultat för tredje kvartalet.

Flygplatsbutik för Wood Wood

H&M i blåsväder igen för klädbränning

Modekoncernen bränner kläder vid kommunala värmeverk även i Sverige. Det avslöjas i Svt:s program Uppdrag Granskning som samtidigt också lyfter fram att koncernen inte skänker plagg till välgörenhetsorganisationer.

De är överens om etableringsjobb

Facket och arbetsgivarorganisation ense om modell för etableringsjobb.

Jobb & karriär
Interimskonsult till Kappahl

Axel Johnson blev alla tiders arbetsgivare

Nyhetsbrev

VRG i avtal med SAS

Arkiv

Parfymtjänst på export

Svenska Sniph plockar in kapital och tar tjänsten till nya marknader.

Kostymtillverkare förädlar onlinenärvaron

Provrummet gillas av kunderna

Qliro Group avyttrar

Årets julklapp korad

Speglar de svenska konsumenternas ökande klimatmedvetenhet, vilja att ta hand om sin hälsa samt att vara fri, flexibel och stundtals bekväm, enligt HUI Research.

Black Friday blir Green och går till välgörenhet

Newbie öppnar första butiken i London

Här är alla vinnare i Habit Modegalan 2017

På torsdagskvällen utsågs 13 vinnare under Habit Modegalan som ägde rum på Berns Salonger i Stockholm under ledning av Ebba Kleberg von Sydow.

H&M får inte plagiera Adidas

EU-domstolen fastslår att H&M inte får använda parallella streck på sina sportkläder. Konceptet tillhör Adidas.

Black Friday hetare än någonsin

Black Friday väntas slå nya försäljningsrekord i år.

Twilfit ritar om butik

Wagner expanderar i Sverige

Danska herrmodekedjan Wagner har stora planer för verksamheten i Skandinavien. I höst invigs tredje butik i Sverige.

Black Friday växer i Sverige – men det är svårt att nå lönsamhet

H&M faller på börsen

Aim’n är Årets Nykomling

HABIT MODEGALAN. Sportvarumärket från Halmstad kammande hem priset Årets Nykomling. Vagabond tilldelades Årets Modeexportpris.

Ida Sjöstedt är Årets Designer

HABIT MODEGALAN. Ida Sjöstedt tilldelades under torsdagen priset Årets Designer på Habit Modegalan. Året Hållbarhetspris gick till barnmodevarumärket Mini Rodini.

Hon är Årets Hederspristagare

HABIT MODEGALAN. Galan avslutades på torsdagskvällen med att prisa en person som betytt mycket för branschen.

Samarbete för New Black

Intersport pudlar om kampanj

Björn Borg ökar omsättningen – popsångerska hjälper till

H&M får rätt i Högsta förvaltningsdomstolen

Kämpigt för butiker utanför stadskärnan

Svagt kvartal för Lexington Company

Minskad optimism hos handlarna – trots Black Friday och julhandel

Helsingborgscentrum byter namn

Modeinkubatorn med nytt namn

Frankenius ny i Sandströms styrelse

Virtuellt designmuseum

Dyrare skor i oktober

Sänd till en kollega

0.14