23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Interaktivt Twilfit

Underklädeskedjan lanserar e-handelslösning i fysiska butiker.

Underklädeskedjan plockar in interaktiva skärmar i butk i ett led i att väva ihop fysisk och digital handel. Tanken är att kunna erbjuda ett större sortiment på mindre yta.

– Jag ser flera bra möjligheter med att ha Touchtechs e-handelslösning i våra butiker. Förutom att den bidrar till vår försäljning, stärker vi butiksupplevelsen genom att erbjuda våra kunder att shoppa online från alla våra varumärken och kollektioner även i butik. En viktig aspekt i vår omni-kanalsatsning är att alltid erbjuda bästa service för köpupplevelsen och möta kundens förväntningar, oavsett om den handlar i våra butiker eller i vår webbshop, säger Fabiola Wikström, e-handelschef på Twilfit i en kommentar.

Sedan tidigare arbetar Göteborgsbaserade Touchtech med bland andra Eton och MQ. Twilfit har 56 butiker.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079