23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Cellbes drar igång kampanj

Så ska e-handlaren vinna folkets hjärta.

Cellbes som är del i Consortio Fashion Group är enligt koncernchef Freddy Sobin n redo att påbörja ”en större långsiktig satsning” för att nå en större målgrupp än tidigare.

En del i det arbetet är den kommande kampanjen där Cellbes har gett sig ut i landet. Första anhalt är Mjölby. Kommande orter där plåtningarna sker är bland annat Hässleholm och Skövde samt ytterligare två orter.

Cellbes har ratat professionella modeller. Till fotograferingarna används i stället ”vanligt folk” från respektive ort; de som Cellebes vill nå ut till, kvinnor i alla åldrar och storlekar.     

Vd, Charlotte Nordén, är en av idébärarna till kampanjen.

– Vi vill göra en kampanj där vi verkligen visar att Cellbes inkluderar alla. Att få jobba med dessa härliga människor i sammanhang som de själva känner igen och samtidigt visa mode på ett lite nytt sätt, känns oerhört spännande och ”rätt i tiden”, säger hon i en kommentar. 

Kampanjen som rullas ut i print och digitalt startar under vecka 18.  

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141