23948sdkhjf

Cellbes drar igång kampanj

Så ska e-handlaren vinna folkets hjärta.

Cellbes som är del i Consortio Fashion Group är enligt koncernchef Freddy Sobin n redo att påbörja ”en större långsiktig satsning” för att nå en större målgrupp än tidigare.

En del i det arbetet är den kommande kampanjen där Cellbes har gett sig ut i landet. Första anhalt är Mjölby. Kommande orter där plåtningarna sker är bland annat Hässleholm och Skövde samt ytterligare två orter.

Cellbes har ratat professionella modeller. Till fotograferingarna används i stället ”vanligt folk” från respektive ort; de som Cellebes vill nå ut till, kvinnor i alla åldrar och storlekar.     

Vd, Charlotte Nordén, är en av idébärarna till kampanjen.

– Vi vill göra en kampanj där vi verkligen visar att Cellbes inkluderar alla. Att få jobba med dessa härliga människor i sammanhang som de själva känner igen och samtidigt visa mode på ett lite nytt sätt, känns oerhört spännande och ”rätt i tiden”, säger hon i en kommentar. 

Kampanjen som rullas ut i print och digitalt startar under vecka 18.  

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093